Monday 21 February 2011

makan...makan...makan...

ni kira post aku yg pertama ni..aku xtau sangat nak karang ayat panjang2..

ni pasal aku ngan bebudak rumah sewa aku la..ada la satu malam, kami duk sembang2 time makan mlm..kat kedai makan la, al maklumla orang bujang,hehehe..duk sembang2,tup tap tup tap..sorang member aku offer diri nak belanja ayam golek bachang (AGB), aku ingtkan sekoq ja dia nak beli, last-last dia gtau nak beli 5 ekoq..ya la rumah sewa aku ada 10 orang, xkan nak beli sekoq kan..jenuh la men tarik2 nanti..ada yang bertumbuk kot nnt,hehehe...

so start la mesyuarat tergempaq kat kedai makan 2..semua pakat nak sumbang cikit2..dari air sampai la ke bbq..tup tap tup tap..meeting makin rancak, dalam duk meeting 2 kami dah plan la nak wat hari apa..pas2, dah setel dah meeting kat kedai..

dari bilik aku duk dengaq hingaq2 kat bilik sebelah, aku ingatkn duk gaduh ka apa..kena2 meeting td bersambung,hehehe..adooiii..mcm perang dunia ke-3 dah..masing2 duk tnya nak sumbang apa..

bila hari kejadian dah sampai..tengok la apa yg ada...jenuh nak abiskn..tp abis jugak..dasat2,hehehe



























































No comments:

Post a Comment